fredag 13 juli 2012

Godast på länge...



.... kaffet alltså ;)) vår kaffebryggare gick sönder igår och jag har försökt brygga något hjälpligt sen dess ;( för en stund sen kom Pether o Johan hem med en ny från stan o åååå så gott med en kopp varm kaffe ;))

Rulltårtan med grädde o jordgubbar var iof inte så pjåkig den heller ;)))

 Är ni som jag??  har letat hela dagen efter en sak som jag tycker skulle bli perfekt på ladan men jag hittar den inte....ser den framför mig överallt här i huset o snart har jag vänt 
upp o ner på allt ;)))

Nå väl, jag ger mig inte ska fortsätta leta

kram på er

Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne