tisdag 10 juli 2012

Växtkraft ;)


 Jag köpte en liten kasse med några växter i fredags på Blomsterlandet....av någon anledning har de fått stå på verandan sen dess ;)


Köpte bla en Humle som jag ska ha till ett litet Ernst projekt ;)) De ska ha enorm växtkraft vad jag har hört och det fick jag se idag när jag råkade se kassen....
 


Humlen har redan börjat slingra sig och har vuxit upp runt ena bordsbenet ;))

Dags att plantera alltså....får bli i morgon!!

Undra om det är åska i luften....känns lite så ;/

Kram på er

Susanne



1 kommentar:

  1. Det er helt tydelig at denne trives hos deg! Den holder seg fast, og vil ingen steder!

    Klem Vivi

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne