fredag 13 juli 2012

Långt kvar men ändå ;))

Mycket kvar att göra innan det är klart vid ladan mest inne ;)) sen ska det planeras lite nya land framför har jag tänkt med men först ska jag röja insidan (inte så kul) så jag piffade utsidan lite idag ;))






Gamla rostiga ringer klingar fint i vinden ;))
 

Björkstegen som jag gjorde förra sommaren passar fint!
 

Hemmasnickrat hjärta av björkris...
 

Som sagt...fortfarande mycket kvar men men ;))

Nu blir det tvmys....undra om jag ska våga att titta på *Fredag den 13* ikväll....var min favofilm för så där 30 år sedan ;)) 

Kram kram

Susanne

 

1 kommentar:

  1. Ser så otroligt mysigt ut!
    Vilken läcker stege du gjort!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne