måndag 2 juli 2012

Lilla grodan!

Ser ni min lilla groda??
 


 Tittar precis upp över kanten ;)



Satt o bläddrade i en ny trädgårdstidning och fick se att det fans en liten fontängroda....vi vill ju gärna ha lite vattenplask i trädgården så jag kanske ska byta ut min lilla pytte groda mot en sådan ;)


Det var en av mina trädgårdsdrömmar...dom har jag massor av ;))

första semesterdagen idag....underbart väder o vi har njutit i trädgården hela dagen!

kram på er glöm inte att tävla!!
Susanne

 

2 kommentarer:

  1. Kjempe fin vannbalje, og veldig søt liten frosk!

    Fortsatt fin ferie! Klem

    SvaraRadera
  2. Jättesöt liten groda!! Jag och maken fick en fontängroda när vi gifte oss men den har inte installerats ännu, men vi har planer att montera den på en sten nere vid sjön:)) Jättefina bilder och en mysig facebook!!!!

    Önskar dig en riktigt fin dag!

    Stoooooooooor kraaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne