tisdag 17 juli 2012

Pizzabullar fixar middagen

Rasmus blev sååå sugen på pizzabullar idag och undrade om han fick baka några...





De blev så lyckade att jag gjorde en snabb blomkålssoppa på färsk blomkål så det blev middagen....blomkålssoppa o pizzabullar...supergott ;))

Sen blev det massor bullar till frysen o killarnas nattpromenader. Pizzabullar är faktiskt något jag nästan aldrig gör vilket är dumt kom jag på idag...perfekta till utflyktsmat o buffé så det ska jag komma ihåg, tack Rasmus!!

Gubben o jag tittar på Gudfadern, alla tre filmer har vi tänkt oss ;))

kram kram på er

Susanne


2 kommentarer:

  1. Det är såå himla gott! Av någon anledning gillar inte mina barn pizzabullar, så det blir inte så ofta. Men jag kan äta tio lätt... Kram Marthina

    SvaraRadera
  2. Dette så veldig godt ut! Pizzasnurrer er alltid en slager her i huset også!

    Nyt dagen! Klem

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne