söndag 1 juli 2012

Ölands Byggnadsvård

Mulet och småregnigt på förmiddagen så vi (jag) bestämde oss för en liten utflykt ;)) Jag behöver även massor av inspiration så turen gick till Ölands Byggnadsvård i Glömminge!!


Här inne finns en skatt för er som har gamla hus men även för oss andra....alla tillbehör du kan tänka dig för att renovera o hålla ett hus vid liv! Gamla dörrar, fönster, kakelugnar m m m....färg och alla dets tillbehör  hittar ni också och sen massor andra godbitar!!



Snygga lampor o fina emaljskyltar
 

Vacker gammal dörr bara som dekoration, hade gärna fått flytta hem till mig! 
 

Här finns skolplanscher i massvis, både gamla o i nytryck...vill ha!!
  

Nu flödar inspirationen....fick massor av inspiration till vår gamla lada ;) Har ni inte varit här, åk dit!!! Har ni inte vägarna runt Öland finns de på Facebook och hemsida!!

 Nu ska jag försöka göra av med lite av all inspiration jag hittade för vädret var inte så illa som vi trodde ;))

kram kram
susanne


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne