lördag 18 december 2010

Julshopping!

Idag har barnen och jag varit i Kalmar och handlat julklappar och lite annat smått och gott. Mycket folk men jag hittade det ska skulle ha så jag är nöjd. Stora snackisen på stan var att Ikea hade stängt pga vattenläcka. Jag hade också tänkt mig en tur in dit men det får bli en annan dag vi har ju inte så långt. Värre var det för alla de som kom långväga ifrån och blev mutade med godis i dörren. Jag var en sväng runt blomsterlandet för att fylla på dekorationsförrådet ;))

Imorgon blir det bak och en liten sväng till en favoritaffär
kram och trevlig kväll
susanne






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne