tisdag 21 december 2010

Julstress

Dagen idag har varit väldigt blandad.... på morgonen var jag kallad till ett möte och efter det hittade vi då äntligen två granar som var till belåtenhet. Efter det har dagen bestått av inslagning av ett berg paket, städning, bakning och lite pysslande. Lite förvånad blev jag när jag tittade på Ernst ikväll, vi hade samma tanke. Har haft Johan ute i en halvmeter snö för att såga ner en gren åt mig. Den hängde jag upp i finrummet med  mina stutar, ljus och lite glaskulor. Fiiiiint! men lite dåligt lyse därinne på kvällen.





Nu ska vi fortsätta lite till innan det är dags att sova ;)

Kram/Susanne 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne