tisdag 7 december 2010

Trött och pysselsugen!

Åkte förbi blomsteraffären och köpte buxbom på väg hem från jobbet idag. Hämnade även på Mittbrodts igen och hittade lite nytt, farlig affär ;)) Jag blev så sugen på att pyssla när jag tittade i Blomsterverkstans blogg på rasten idag men all ork rann ur mig när jag väl kom hem. Det var en rätt så intensiv dag på jobbet och förkylningen hänger kvar men jag kommer igen. Nu sitter jag i soffan och tittar på "Eclipse" som min snälla son köpt åt mig idag.

Ha en trevlig kväll
Susanne






Det blev en liten kasse på Mittbrodt bla ett stort kuddfodral med texten God jul som passade perfekt i min gamla soffa. Ett till underlägg i fildefer, kan inte få nog av dem. Några julgranskulor av fattigmanssilver som jag la i mitt lilla växthus och lite annat små och gott.

Bilderna blev inte så bra då det är mörkt i salen, återkommer med nya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne