söndag 5 december 2010

Pyssel!

Jag hade tänkt lägga in bilder på allt julbröd som jag tänkt baka idag men orken har inte räckt till något bak. Jag är fortfarande jätteförkylt och sover dåligt på nätterna. Julmusiken har varit hög och jag har lullat runt med lite pyssel här och där. Pether har varit iväg och hämtat en hög med granris och skottat rent på våra verandor. Johan har varit snäll och fixat till ljusslingorna och jag har varit arbetsledare ;) Pysslade några små strutar medan jag pratade i telefon med min mamma.Får se var jag ska ha dem sen. Nu blir det kaffe, film och soffan för min del, ha en trevlig kväll!

Kram/ Susanne








2 kommentarer:

  1. Hej Susanne !
    Såååå fina strutar. Jag är verkligen imponerad av allt ditt pynt.
    Hoppas att förkylningen ger med sig.
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Hej Anette!
    Tack så mycket, kul att pyssla! Känns lite bättre med förkylningen idag. Hoppas ni har det bra däruppe i kylan.
    /Susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne