fredag 4 februari 2011

Fredagkväll utan mys

Jag har varit på en givande början på en utbildning jag ska gå nu i vår på universitetet i Kalmar, bra föreläsare och givande diskussioner. Känns som det har varit mycket pedagogiska diskussioner denna veckan, det är upplyftande tycker jag ;) Risken är dock att jag vaknar med huvudvärk imorgon och det är mindre bra. Jag har varit så dum att bjuda hit folk i helgen vilket jag ångrar nu ;)Huset är upp och ner vänt så nu dras jag mellan att städa eller mysa i soffan...mmmmmm!

Vi får se vad det blir, ha en skön fredag kväll ni!

Kram Susanne





På Ikea igår bjöd jag maken på lunch, till gengäld köpte han denna lampan till mig ;) Jag har letat efter en lampa till mitt sängbord så jag inte behöver läsa i skummet! Snällt va ;)

Sen var det paket i brevlådan till mig idag. En jättefin tavla som jag har beställt och köpt av MiaMaria med fina bloggen
"Vitt hus med vita knutar"  Jag blev överförtjust i hennes tavlor när jag hittade in till henne och beställde en till sovrummet.....jättefin är den och välgjort, tack MiaMaria!




1 kommentar:

  1. Hmmm, känner igen känslan när man liksm ångrar att man bjudit hem någon eller tackat ja till en fest...fast oftast blir det ju trevligt när det väl beger sig...jobbigt innan bara =)

    Hoppas du får en fin helg!

    Kram tina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne