måndag 28 februari 2011

Sjuklingar!









Tittar in en snabbis...vill se krokusar i trädgården nu, är så trött på vintern och förkylningar. Rasmus har fortfarande hög feber, Johan hostar som bara den....Pether fortfarande hängig och själv är jag helt slut idag. Känns som jag har hög feber men den är endast 37,7. I och för sig feber för min del då jag har låg temp i vanliga fall. Det allra värsta är att Sara ligger i Göteborg och är jättedålig ;( Känns jobbigt att vi smittade henne ;(
Hoppas jag orkar med ett riktigt inlägg i morgon!

kram på er alla
Susanne




1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken härlig blogg o vilket fint hus ni har med underbar veranda! Söta kissekatter!
    Kommer länka hit.
    Cecilia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne