söndag 6 februari 2011

Söndagsbilden del ett!

Gästerna har åkt hem och det är ett strålande solskinsväder över Öland ;)) Eftersom huset blev turbostädat inför gästerna igår har jag nu inga speciella måsten denna söndag utan jag kan ägna mig mig åt det jag gillar allra mest ;) Shopping skulle det kunde vara men idag får det bli inredning!

Vi har en gammal lada på tomten och i denna lada har det hängt en vit hylla i alla tider.....har många gånger funderat på om det skulle vara något att använda. Igår fick jag Johan att skruva ner den och nu ska jag se om och hur jag kan använda den.....






Smutsig var den i alla fall...nu ska jag börjar fixa med den, återkommer med del 2 senare idag!

Gå in på Fabriken för flera söndagsbilder!!


Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne