torsdag 3 februari 2011

Tidig torsdag

Vi har ändrat schemat på jobbet så nu har jag tidig dag på torsdagar ett tag. Pether och jag hade ett ärende i Kalmar så vi styrde kosan dit i eftermiddag. Vi passade då på att luncha på Ikea och det blev även en liten titt i varuhuset ;)) Lite fler förvaringskartonger och det alltid säkra kortet....murgröna, jag köper alltid murgröna när jag åker dit...25 kronor för en murgröna med långa revor som jag sen sätter på diverse ställningar, superbilligt! Pärlhyacint till en billig peng hade de också... servetter, batterier, ramar och lite annat smått och gott åkte med det också.
Jag har gått och småpiffat sen vi kom hem, härligt!

Nu blir det tv och kaffe, imorgon ska jag på utbildning hela dagen ;)
Kram Susanne




Håller på med en lampskärm till gästrummet....har samma tapet på en fondvägg där.




Veckans tulpanbukett är i blandade färger ;)


Tack alla ni för de trevliga kommentarer och lyckönskningar till min 3 månaders blogg...jättekul!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne