torsdag 10 februari 2011

Vår fotograf


Min son Johan fotar mycket och är bra på det enligt mig...ibland ber jag honom ta kort åt mig här till bloggen men oftast är det jag själv som fotar. Johan fotar mycket ute, tar sina långpromenader med kameran runt halsen ;) Jag har även nyttjat honom på jobbet till både foto och film. Han är så snäll, säger aldrig nej! Vid jul beställde han var sin almanacka till farmor/farfar och mormor med hans egna kort, de blev verkligen fina och ni kan ju själva tänka er till deras reaktion ;))







 Känner mig lite ur gängorna idag men hoppas det är övergående

Kram på er alla

Susanne

 Jag vill tacka er alla för de snälla och gulliga kommentarer ni skriver här och på facebook, jag blir jätteglad ;))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne