tisdag 15 februari 2011

Tisdagstema: Tallrikar och bestick

Tisdagstemat kommer så fort in på söndagsbilden att jag blir lika överrumplad varje vecka ;)) Precis klar med middagen efter ännu en lååång dag på jobbet så ni får hålla tillgodo med kort tagna i julen på lite dukningar. Till vardags har vi billiga tallrikar från Ikea men oftast vinglas att dricka vår mjölk eller vatten ur. Jag köpte svart/vit prickiga bestick på Mittbrodts i våras dom använder vi oftast till varda. Jag tycker det är kul med dukningar och gärna lite olika varje gång....älskar att duka till buffé med massor olika fat och formar där jag har köpt på mig många olika färger och mönster. Tycker även om att duka väldigt stramt och stilrent så det är lite olika.....










Nu är det dags för lite kaffe och soffmys!

Kram på er alla
Susanne

Titta in på Fabriken efter fler bilder 

 

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne