lördag 11 juni 2011

Första jordgubbarna



Potatisen växer och bakom dem sockerärtorna!




Lemmy satt och ropade på oss...vill ha sällskap inne när han äter ;)
 

Jag har ätit min första jordgubbe för året..... nu är det en hel del rött i landet!


I växthuset knakar det på...vi har redan skördad fem gurkor.
 

I dag är jag alldeles håglös, ingen lust med något....kroppen och hjärnan fick antagligen nog med stimulans denna intensiva veckan. Jag försökte ändå lite.....glad i hågen tog jag bort silverfatet från betongen men icke....det gick sönder....hur kan det vara så svårt????

Här ska ni få se en bild av vad jag bla sysslar med på dagarna jag jag jobbar ;)


Nu ska jag fortsätta min sysslolösa dag ;)

Kram Susanne

4 kommentarer:

  1. Ibland får man såna dagar när man känner sig som en ballong som pangat.
    Då tror jag kroppen säger att man måste vila hjärna och kropp.
    Har en sån dag själv idag.
    Tar det lugnt med några trädgårdstidningar....
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  2. Härligt med egenodlat...har tyvärr inget själv men önskar! =) Hoppas att du känner dig piggare och mer motiverad i morgon, ibland har man sina svackor och jag tror att det är nödvändigt för att man inte ska "brinna ut" och för att hinna ta igen sig.
    Är det den fantastiska tidsmaskinen på fotot? Underbar! =)
    Ha en härlig kväll.

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Hihi söt Lemmy <3

    SvaraRadera
  4. Gillar dian pioner och de gammeldagsa spjälorna! Kram Lotta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne