söndag 12 juni 2011

Trädgårdspiff och björkprojekt 2

Vi har varit i Kalmar och köpt hem mer sten så jag kunde fixa klart området vid växthuset.Det blev sååå bra men jag behöver några säckar till....tänkte köpa en säck på 250 kg och stoppa in i bilen men hejdade mig när Pether och försäljaren tittade konstigt på mig ;)) Det fick bli småsäckar! När stenen var utlagt var det dags att piffa...min favvo, en ljusstake där och en blomma här osv ;)) Mitt andra björkprojekt kom upp också....två björksländor och skir gardin mellan, kan ni gissa grabbgängets kommentarer!!! PAPPA....kom UT!!! Man kan vänja sig säger jag...tyckte först också att det var lite taggy men jag tror det får stanna ;))



Målade ett gammalt bord svart


Lemmy är ju vår inredningskatt och var tvungen att titta till det ordentligt!







 Den nya odlingslådan blev svart istället för röd...ville bryta av lite och har ytterligare en svart idé ;))

Det hände något väldig konstigt här idag....titta in senare ska ni få veta!!
kram Susanne

 

3 kommentarer:

  1. Ååå så mysigt det ser ut:)

    Spännande att få höra vad som hänt er idag..!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Jättefint.
    Jag vill åxå ha en egen inredningskatt, var får man tag i såna ;)
    ha en bra vecka...
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  3. Alldeles, alldeles underbart! Så mysigt, vännen.
    Ha en fin kväll.

    Kram Emma

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne