söndag 5 juni 2011

Härlig söndag

Godmorgon på er ....så skönt med ledig söndag och veta att måndagen är ledig den med. Jag kanske slipper min söndagsångest då ;)) Idag blir det trädgården till stor del tror jag....skulle behöva iväg och köpa jord åt senaste odlingslådan med....undrar om jag på något sätt kan lura in gubben på Folkan där det är loppis ;)) Tveksamt!!




Sara och jag var ju på loppis förra helgen, där hittade jag denna lilla Havregryns burk...lite skadad men det gör inget för mig ;))



Fick en kasse blommor från vårt lokala växthus av barnen...ska gå dit själv idag för att fylla på alla krukor som står uppradade och väntar på fägring ;)))

Ha en skön söndag
kram Susanne

1 kommentar:

  1. Ja, tänk vad skönt att slippa söndagsångesten - men det blir nog måndagsångest istället...
    Fattar inte varför karlarna ska va så svåra att få med in på loppis - det är samma problem här! =)
    Ha en härlig dag, vännen.

    kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne