lördag 18 juni 2011

Mozart blommar




Fick se i våras att det fanns en buskros med namnet Mozart. Vår hund genom 12 år hette Mozart, han gick bort för två år sen nu i vår. För att hedra honom planterade jag en sådan ros på baksidan, hans favoritställe ;)) Mozart var en Old English Sheepdag...en stor lurvig sak som gillade att tackla sin matte ;))
Jag hoppas att rosen ska trivas och växa sig stor och vacker som sin namne.....
Annars flyter lördagen på här hemma som den sig bör, jag bakar bullar, plantera blommor och piffar runt i största allmänhet..

Kram på er
Susanne

ps....jo förresten, fick nyss höra i affären att jag slutat jobba ;)) Bra om man själv vet om det innan alla andra, jag är kvar på jobbet för ni som undrar!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne