onsdag 15 juni 2011

Sovrummet igen!




















Är helt slut ikväll så det har inte blivit något fotande....Jag tänker bjuda er på ett av mina favoritrum här hemma. Sovrummet...Jag vet att ni har sett det förut men det är många nya läsare och jag vet inte hur mycket man tittar bakåt i bloggen ;)) Tiden går fort så det är snart ett och ett halvt år sedan vi renoverade sovrummet. Det känns fortfarande helt nytt tycker jag....jag är supernöjd med det!

Imorgon är det planering av hösten hela dagen, alltid kul att se framåt!

Kram på er
Susanne



3 kommentarer:

  1. Supermysigt sovrum, så snyggt med svarta detaljer! Varifrån kommer tapeten? Jättefin!
    Ha en fin kväll.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Va mysigt ni har det..:-)

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Så nyyyydelig soverom du har:)) Det ser fredelig, lunt og godt ut å legge seg der.
    Jeg forstår godt at du liker dette rommet:)
    Sov så godt i natt:)
    Klem

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne