måndag 20 juni 2011

Svarta fåret



Det växer så det knakar i landet just nu.....jag är särskilt förtjust i mitt svarta får bland odlingslådorna ;)) Den sexkantiga lådan som killarna byggt målade jag svart och det blev snyggt tycker jag. Bilderna är tagna från huset sett...närmast har vi en spireahäck som ramar in hela delen där vi har odlingar och växthus. Bakom fullt med kirskål upp mot grannens tomt ;( Vill göra något sorts skydd upp dit, får bli till semestern kanske ;))
Ha en fortsatt härlig vecka
kram susanne

5 kommentarer:

  1. Guuud så härligt det ser ut..jättefint:)
    Duktiga ni är..både att snickra & odla..;)

    Ha de så gott
    Kramkram Susanne

    SvaraRadera
  2. Men de växer verkligen så de knakar.
    Fint med lådorna ,har också såna o dom är toppen att odla i :)
    Ha en skön dag .
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Hej Susanne !
    Vilken fin trädgård ni har,vad det blommar. Helt fantastiskt !!!
    Vad roligt för Sofie att hon kommit in på sin utbildning. Grattis Sofie !!!
    Här uppe har vi 18 grader varmt,lite regn och mycket blåst.
    När får du semester? Jag har sommarlov nu och det är underbart !!!!
    Hoppas att Sara får sig ett sommarjobb,håller tummarna för henne.
    Ha det så gott !
    Kram Anette.

    SvaraRadera
  4. Oj vad det växer i dina lådor! Den svarta var ju jättefin ju!

    Grattis till dottern som kom in på sitt program!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket hör ni ;)))

    Hej Anette (Jonatans mamma)
    Tack för de fina orden om trädgården, det finns fortfarande massor att göra i den men det går framåt ;) Ja, det är kul för Sofie att hon kom in, nu hoppas jag att även Sara kommer in på det hon vill. Vi har haft en regnig vecka men just nu är det soligt och fint så vi ska grilla ;) Jag är ledig i fyra dagar nu men har två veckor kvar att jobba innan jag får semester. Va härligt för dig att ha sommarlov nu, jag längtar också nu. Ha en trevlig midsommar, hälsa Dan
    kram susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne