måndag 13 juni 2011

Frosseri







Plockade in en stor bukett blandade pioner idag.....de blommor såååå mycket jag jag tyckte jag kunde frossa lite extra ;)) De doftar helt underbart i hela huset
Buketten med gerbera jag fick av "mina" barn förra veckan hängde med huvudet i värmen idag så jag klippta av dem och la i ett fat med vatten.

Har haft en ledig eftermiddag idag, vet inte när det hände senast, jättehärligt var det!!

Nu har vi myst med glass och våra egna jordgubbar ...mumma!

Kram på er
Susanne



3 kommentarer:

  1. Hej Susanne
    Va ett tag sen jag va in .
    Jättefin bukett , pioner är underbara.
    Men gud stackars katten o ´stackars dej också vilken chock kommer ett råddjur genom häcken hi hi skratta när jag läste men kan känna skräcken med vilda djur på tomten hi hi
    Ha en skön kväll
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Härligt med alla fina färger på alla dina blommor. Extra gott med egna jordgubbar. Ha det gott! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt blomfrosseri och tänk... inte en endaste kalori! =)
    Ha det bäst!

    kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne