söndag 19 juni 2011

Jag vill uuuut!




Jag vill uuuuut! men det kommer värsta skurarna hela tiden ;(( Regna kan det göra på vardagsnätterna tycker jag,när jag är ledig vill jag ha varmt så jag kan vara i min trädgård. Samtidigt behöver mina odlingar vatten så nätterna är ok ;))

Jag har en riktigt söndagsångest dag idag, tyvärr! plockar med än det ena sen det andra och inget blir riktigt klart. Vi hade tänkt grilla men det verkar ju inte heller gå så bra...vi får ut med parasollet ;))
Mitt zinkbord på verandan har fått lite nytt piff....drivved ;)

kram så länge
susanne

 

1 kommentar:

  1. Visst är det urtråkigt....
    man får glädja sig åt att växterna gillar regnet i alla fall...
    ha en bra vecka.
    Kram ullamaria

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne