onsdag 26 oktober 2011

*Hade lovat*


Idag hade jag lovat att komma hem hyfsat tidigt och fixa middagen. Nu var det så att jag satt i möten mest hela dagen och sen jobbade en kollega och jag på expeditionen på seneftermiddagen. Det var en del jobb att göra och tiden rann iväg ;)) som tur var tipsade Fredrik om ett snabbt och jättegott recept som gjorde att jag kunde hålla det jag lovat...fast klockan hann bli halv åtta ;))
 
Nu tittar vi på Bron och mumsar dajmtårta för det är Rasmus namnsdag idag ;)

I morgon slutar jag tidigt...hoppas jag!!
Kram på er
Susanne

Tack alla gulliga ni för era trevliga kommentarer och välkomna hit!!....så mysigt att läsa det ni skriver ;))


3 kommentarer:

  1. Jag jobbar på Guldfynd, då börjar julen där imorgon :) Finns massor av fina saker.
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Det funkar & det är inte för tungt för magen när det är sentimmar.
    Gott det med. Rödlök är gott.
    Självfallet är det tillåtet att börja julpynta LITE. Men inte tok för mycket.
    Jag har redan börjat planera & köper in lite nu så man får det extra piffigt fint.
    Varm kram

    SvaraRadera
  3. Ibland blir det inte riktigt som man planerar... Men då är det ju supert med enkla recept, så att man kan få sig en god middag även på en vardag. :-)

    Ha en fortsatt fin torsdag!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne