lördag 8 oktober 2011

Lördag med blommande överraskning!

God morgon på er! 

Så härligt med lördagsmorgon och frukostbricka framför tv ;)) Idag har jag inget på agendan utan tänker göra sådant som faller på (lite måsten med);)) Det var länge sen jag hade en sådan lördag, hela september var full av lördagsnöjen och det är ju kul det med. Fast jag älskar ju såna här lördagar då man hinner med lite av varje.

Råkade titta upp i fönstret där jag satt i soffan och fick se att en av mina krulliga Hoya blommade ;))Jättevacker tycker jag! Pether tyckte det såg ut som en plastblomma jag satt i och visst de ser ju lite plastiga ut.






Det blir säkert lite piff här idag, har lite idéer så vi hörs senare.
Kram Susanne

Glöm inte att titta på Saturday show off hos Maleviksrosenträdgård


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne