lördag 15 oktober 2011

Nu skiner tusen....

.....nja! inte riktigt men nu börjar det bli ljusslingedags igen ;)) Jag har inte haft grenen i hallen tänt på hela vår/sommaren men idag tyckte jag det var dags att börja tända igen....mysigt och lite juligt ;) Apropå jul så åkte vi in och tittade på Ikeas julbutik idag....tänk att jag fick med mig lille gubben på det meeeen vi var där inte länge ;) Rätt okej i år tycker jag, inte för modernt som det är ibland!



Pether och Johan är inne för att hyra film medan jag bakar pizza...lördagsmys på g!!
 Hoppas ni har en mysig lördag!!!

Kram susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne