måndag 3 oktober 2011

Lämnat landet för storstan.....

Vilket dånigt plan...fortfarande lock för öronen!
Över molnen lyser alltid solen ;))
......Trodde jag....
 






.....men va jag blev lurad ;)) Lärarnas hus mitt i stan idag, helt ok! Men sen busstur ut till Värmdö och här ska vi vara till onsdag eftermiddag ;)) Jättevackert men jag hade ju gärna stannat kvar inne i storstans brus och ni som känner mig....vid affärerna ;))

För ni som undrar är jag här på utbildning i dagarna tre...ska bli jättekul och intressant hoppas jag! Börjar bli lite mör, var uppe jättetidigt idag men det är bara att bita ihop. Nu blir det middag och sen jobbar vi vidare ;))

Hoppas ni alla har det bra
Kram susanne







2 kommentarer:

  1. Vilket härligt ställe för utbildning!
    Ha det fint och förkovra dig rikligt!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Kos deg Susanne og nyt den fine naturen :))

    Klem Bente

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne