lördag 1 oktober 2011

Skördelördag


Nu är vår lilla ö verkligen invaderat av folk, jag hör redan ihållande trafik uppe från stora vägen. Lika mycket folk som mitt i sommaren med den skillnad att då ligger folk på stranden nu är de på vägarna för att åka från ställe till ställe så det gäller att se upp i trafiken. 200 000 beräknas besöka ön under helgen ;)) Jag ska försöka städa undan lite här hemma sen hittar ni mig på Lamm och Lera resten av denna dag, ska bli riktigt kul, hoppas det blir mycket folk!!

Ha en härlig sommarvarm lördag
kram susanne

För mer skördeinspiration, titta i mina föregående inlägg!!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne