lördag 29 oktober 2011

*Tre gubbar*





Har varit en tur i Kalmar för att fylla på i min julpiffskorg, den är överfull nu ;)) Ljus till adventsstakar och en massa annat roligt plock hittade jag....nu väntar jag på att det är "tillåtet" att sätta igång! Det är inte bara jag som smygbörjar, tre små mossgubbar smög sig upp på kökshyllan idag ;))
Har en del idéer i huvudet när vi åkte idag men jag hittade tyvärr inte det jag behövde för att genomföra men det går fler tåg. Det märktes att det är lönehelg i stan....jisses va folk!!

Nu blir det snart skinkpaj och sen lördagsmys....piffning får vänta till morgondagen ;))
Ha en trevlig kväll
kram susanne

3 kommentarer:

  1. Fina mossgubbar,jag har börjat lite smått att tova tomtar
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne
    Schyssta Gubbar :)
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    De e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN:)
    Håkan

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken härlig blogg och roligt att se att det finns flera som längtar efter julen. Jag har börjat sy en Tilda tomte, inte länge kvar nu innan julen är här...(tiden går ju så fort)
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne