torsdag 20 februari 2014

Äventyret klart....


Sara och Jonatan väntar ju även de barn om några månader så jag blir mormor två gånger detta år ;)) De hade ett kontor som Sara nu håller på att göra om till barnrum. Är ju i god tid men ska man hinna en del så går tiden fort och snart är vi där ;) Sara har ju ända sen hon var liten gillat att måla och även gillat luftballonger så valet var givet att måla en vägg istället för att tapetsera. Tror det är hennes fjärde väggmålning så här långt ;)Nu blir det massor med bilder så ni för följa med på äventyret....

Elefanternas resa till cirkus men ett snällt cirkus hälsar Sara och sen ska de flyga vidare till djungeln ;))



















På denna flagga ska barnets namn skrivas sen ;)
 



Gardinen med luftballonger sydde jag medan Sara målade
 



Visst blev det fint? ;) Sara tyckte det var lite tråkigt att väggen var klar, ville måla mer ;))

 Jag kan intyga att allt är målad på fri hand och jag har lärt mig massor om skuggningar, färg och detaljer under tiden ;)

kram på er
Susanne

 

5 kommentarer:

  1. Hej !
    Såååå fantastiskt fint !
    Hon är duktig vår svärdotter.
    Kram Anette.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är hon, hela rummet ska nog bli värdig vårt lilla barnbarn när de är klara Anette ;)
      Hälsa Dan
      Kram susanne

      Radera
  2. Alldeles förtjusande :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne