lördag 8 februari 2014

Shopping


Som ni vet gillar ju jag att shoppa ;)) Här finns ju så mycket ner att shoppa än hemma o alla favoritbutikerna så det blir shopping varje dag ;)) Nu har jag ju två blivande barnbarn att shoppa till med så det är kul! Extra kul att tjejerna har så olika stilar så jag får shoppa 
extra mycket ;))


Igår köpte jag en del till Saras lilla "tjej" som föds till sommaren ;))
 


Igår kväll hade jag o mina gravida tjejer myskväll hos Sara....tittade på film och mumsade hela kvällen ;)

 Ikväll blir det tacokväll hos Sofie då även med killarna ;)

Ha en bra lördag, vi får se om det blir någon shopping idag

kram kram 
Susanne

 

3 kommentarer:

  1. Vilka söta kläder! Förstår att det måste vara svårt att hålla igen när det gäller inköp till de som liven. Det finns ju så mycket vackert!
    Ha en fortsatt skön helg! :)

    SvaraRadera
  2. Jätte söta kläder har köpt samma till mitt banrbarn. Du behöver inte åka så långt för att hitta dessa fina kläder. *L* Jag har köpt mina hos Kappahl i Kalmar.

    SvaraRadera
  3. Ja, det finns mycket gulligt o fint :) jag vet att jag kunde köpt just detta i Kalmar men nu bor de ju här så därför blev inköpet här ;)
    Just favoritaffärerna jag skrev om handlade inte om kläderna utan mer inredning ;)) men det får ni vänta med att se tills jag är hemma igen ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne