onsdag 5 februari 2014

Livet består av val....


Mössa som jag stickat åt barnbarnet eller mest åt hans pappa tror jag ;))

....och alla är inte lika lätta tyvärr ;( I måndags tog jag tåget till Göteborg för att hälsa på mina fyra barn som alla bor där ;) Och för att förhoppningsvis snart välkomna vårt lille barnbarn ;)) Två veckor kvar men jag hoppas på att han blir nyfiken och dyker upp inom den närmste veckan ;)) Det var inget lätt beslut att åka hit, jag ville jättegärna hit och träffa barnen och se Johans nya lägenhet och hjälpa barnen lite men.....svårt att lämna Pether kvar hemma i Borgholm och får leva med dåligt samvete över det ;( 

men som sagt, livet består av svåra val och detta var ett av dem....

Hoppas ni har det bra, det har jag ;)

Kram susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne