söndag 23 februari 2014

Megaloppis



I helgen har det varit Megaloppis på Svenska mässan här i Göteborg....Igår var Sofie och jag där hoppades på fynd ;) Jag har aldrig varit på en sån står loppis, huuur mycket folk som helst!! Fanns en hel del som jag gärna köpt om jag haft en bil utanför men så var inte fallet så det blev endast ett par fynd men de var riktigt bra ;))


En sak tittar jag alltid efter och det är en gammal våg, har letat i flera år...denna hittade jag igår och till ett bra pris och ändå vågade jag pruta lite så jag fick den för 150 ;)
 

Brun är den och med en liten ros ;)
 
 
Just nu står den i killarnas kök men den ska snart med hem till Öland ;)


Trevlig kväll till er
Susanne

 

1 kommentar:

  1. Vilket loppis såg det på TV igår. Hoppas du har det lika fint på andra sidan Sverige...fel sida..*L*
    Här har våren kommit med många vårblommor. Inget barnbarn tittat ut än? Trivs väl i mammas mage varmt och skönt. /Ewa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne