tisdag 18 februari 2014

Väntan.......



Sitter här i ett ösregnigt Göteborg o kan inget annat....jag skulle egentligen åkt hem i torsdags men då Sofie var hos barnmorskan förra  tisdagen sa denne att det inte skulle ta många dagar innan hon födde ;) och då bestämde jag mig för att stanna istället för att åka fram o tillbaka....nu är det så att Sofie inte fött än men har värkar typ varannan dag men inga som ger något barn :) och jag sitter i ett dilemma.....stan eller åka? Åker jag föder hon garanterat innan jag hinner till Öland o stannar jag tar det väl två veckor :( 
Är jättehärligt att var här. Och åka runt mellan barnen och bli bortskämt och skämma bort dem lite;) men jag börjar längta efter mitt hem och min lille gube ;)

Nu ska Sofie till barnmorskan i eftermiddag och magen är väldigt spänd idag hoppas hoppas <3

Kram till er
Susanne


1 kommentar:

  1. Susanne, du åkte till Göteborg för att vara där när bebis kommer. Du skulle ångra dej om du missade det. Jag tycker du ska stanna kvar även att längtan efter gubben är stor. Lycka till nu o jag håller tummarna för att det blir snart!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne