tisdag 11 februari 2014

Shoppingrunda


Det blev lite shopping även idag här i Göteborg ;) Sara och jag hade stämt träff med bröderna i Haga för att testa sushi....första gången för mig men det är en favorit för Sara o Rasmus!


Tjaaa, Sushi var väl inte direkt min favorit men smaken är olika ;)
 

Fyndade på Grönbergs ;) gamla nothäften, perfekta att pyssla o piffa med!


Köpte även brett sidenband med noter på....Grönbergs gör de mest fantastiska ljus med piff på, ska försöka härma
 dem lite ;)


Sen visade Sara mig en underbar affär, Knapp Karlssons som har funnits sen 1910 och fortfarande ser ut som då, så mysigt ;) Där hittade jag en del piff till mina mössor och ljus men det var sååå mycket att titta på där så det får nog bli fler 
besök ;)

Sen är vi lite extra pirriga idag, Sofie var hos barnmorskan innan och hon trodde att det snart var dags....hihi ;)

 kram på er
Susanne

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne