fredag 14 februari 2014

Nya gardiner


Sara hittade ett jättefint tyg på Ikea som skulle passa perfekt till deras kök ;) hon syr gärna själv men idag gjorde jag det så hon hann  med lite annat...plugg o piff inför Jonatan som jobbar borta i veckorna skulle komma hem ;)



När det skulle bli nya gardiner var det lika bra att putsa fönster o då Sara putsade alla mina innan jul var det inte mer än rätt att jag putsar hennes ;)



Gardinerna blev jättefina o Sara blev nöjd ;)

Nu har jag förflyttat mig till Backagänget o de vill också gärna ha putsat fönster säger de ;) ska stanna här i natt o vidare till Sofie imorgon om de nu ingen bebis blir i natt ;)

Ha en trevlig kväll
Kram Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne