måndag 10 februari 2014

Babynest


Hej på er! Jag har spenderat helgen hos äldsta dottern som är höggravid ;) Hade ju hoppats på ett litet barnbarn men icke ;( Nu är jag tillbaka hos Sara men jag har nära till Sofie om något skulle hända ;) 

 
 Sofie fick ligga mesta av dagen igår ;(( Ser ni katten?
 

Jag hade lovat att sy ett babynest och Sofie hade valt tyg så jag passade på att sy det igår medan hon vilade ;)



Jag sydde i mjukt trikåtyg med leopardmönster, Sofies favoritmönster ;)
 

Hann inte göra klart innan Belle hoppade upp o la sig, perfekt kattsäng tyckte hon ;) Men inte den blivande mamman så nestet åkte in i garderoben ;)
 


,

Här ligger jag bra ;))

Jag rekommenderar att sy själva, superlätt! Tog ett par timmar, man får det tyg man gillar och sparar tusen spänn mot att köpa ett ;))

Kram kram
Susanne

 
 

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne