måndag 10 februari 2014

Babynest


Hej på er! Jag har spenderat helgen hos äldsta dottern som är höggravid ;) Hade ju hoppats på ett litet barnbarn men icke ;( Nu är jag tillbaka hos Sara men jag har nära till Sofie om något skulle hända ;) 

 
 Sofie fick ligga mesta av dagen igår ;(( Ser ni katten?
 

Jag hade lovat att sy ett babynest och Sofie hade valt tyg så jag passade på att sy det igår medan hon vilade ;)



Jag sydde i mjukt trikåtyg med leopardmönster, Sofies favoritmönster ;)
 

Hann inte göra klart innan Belle hoppade upp o la sig, perfekt kattsäng tyckte hon ;) Men inte den blivande mamman så nestet åkte in i garderoben ;)
 


,

Här ligger jag bra ;))

Jag rekommenderar att sy själva, superlätt! Tog ett par timmar, man får det tyg man gillar och sparar tusen spänn mot att köpa ett ;))

Kram kram
Susanne

 
 

1 kommentar:

  1. Nä men, nu måste du ju sy en till Belle med ! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne