lördag 5 mars 2011

Dyra gatan!

Något jag gillar är att titta i blomsteraffärer när jag är i lite större städer....Älskar ju blomsteraffärerna i Danmark och på många håll här i Sverige ser de numera likadana ut ;)) Älskar doften och att det finns så mycket annat snyggt i dessa affärer. Bäste stället att få inspiration enligt mig är en sådan blomsteraffär ;)) Var i flera stycken i Göteborg men missade tyvärr Gröna Hem, får bli nästa gång! Det är ju förstås inte alltid så billigt men ibland är det roligt att unna sig. Annars kan man som jag försöka sig på liknande hemma ;))
Plättar i luften med hjärtbåge finns ju ofta i dessa affärer, köpte en billig på Ica och använde min hjärtbåge som jag har haft i 25 år tror jag =))










I en affär på dyra gatan hittade jag en jättemysig affär, kunde köpt allt ;) Gick runt länge för att insupa inspiration. De hade små krukor med "hjärtan på tråd" , mitt i det lilla boet av hjärtan satt en liten ros i tyg/papper. Så jättesöt men till ett hutlöst pris enligt mig, har försökt återskapa detta idag och är rätt nöjd ;))Gillade dock rosorna de hade där och ångrade att jag inte köpte några, man kunde köpa endast dekorationen...denna jag hade var lite för stor!






Skickar lite kram och kärlek till min sjuka dotter som ska åka ända till Norrland med tåget vid 5, hoppas resan går bra ;))

vi hörs kram
Susanne

Idag är det saturday show off gå in och titta!

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne