onsdag 30 mars 2011

Paket mitt i veckan ;)

Idag har jag varit och hämtat ett stort paket vid bussen, jag fick passa bussen från Kalmar så inte paketet åkte vidare. De har tydligen stängt stationen här i Borgholm. Ett stort svart paket som snälla Sandra har skickat till mig ;)) Jag blev alldeles kär i en "sättekasse" som hon sålde på sin blogg Vintage garage! Titta in och bli kär ni också. Jag kallar dessa lådor för Dansk sättekasse och har letat efter en sådan i alla år. De användes förr på tryckerier till att förvara bokstäverna i som de använde när de satte tidningen. Snygg att ha små saker i, nu ska jag hitta en bra plats till den bara ;)) Bilder blev lite suddiga, för mörkt!









Ha en trevlig kväll, i morgon ska vi ha maskerad på jobbet så jag måste fundera ut vad jag ska ha på mig...

Kram på er alla nya och gamla
Susanne

5 kommentarer:

  1. Jättefin. Och ja, sån har du, så länge jag kan minnas, alltid velat ha.

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Oj vad fin den var, och stor:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har precis upptäckt din fina blogg, hit kommer jag tillbaka!
    Förstår att du är nöjd med ditt inköp, jättefin. Det är ju extra roligt när man till slut hittar det där som man väntat på så länge.
    Ha en bra kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Hej! Grattis till köpet. Kom på att jag har något liknande i källaren så det blir en tripp ner dit.

    Kram Catharina

    SvaraRadera
  5. Den är jättefin:)

    Ha en fin fredag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne