tisdag 22 mars 2011

Tisdagstema: Vad är konst för mig!



Hej alla trevliga bloggläsare....tack så mycket för alla fina kommentarer ni skriver till mig, Jättesnällt!Det blev jobb till långt ut på kvällen idag så mitt bidrag till Fabriken kommer lite sent. Konst för mig kan vara många saker, både inne och ute ;)) Idag tänker jag visa er den konst mina barn har berikat mitt liv med ......Jag börjar med tavelväggen som jag sammanställde i helgen med barnens teckningar från de var små....sen övergår det till Saras målarier och Johans fotografier....Den finaste konsten enligt mig =))

 









 Detta blev min tolkning av konst för dagen...jag har fler tolkningar men de kommer en annan dag =)

 Stor kraaaam till er alla
Susanne


Titta in på Fabriken för mer konst..



 


1 kommentar:

  1. Hej Susanne!
    Vad mycket vackert dina barn skapat,vad duktiga de är:)

    Ha det gott!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne