måndag 14 mars 2011

Julen varar fram till påska!

 
En måndag av blandad karaktär har det varit idag på både gott och ont ;))) Tvättmaskinen är sönder och grabbarna har varit iväg och köpt en ny men installationen får vi nog leja bort tyvärr! Se om jag hinner ta tag i det i morgon, får väl skriva det på listan som bara blir längre
Tyckte det var dags att påska till mitt jularrangemang som jag svängde ihop på svarta brickan någon gång i december ;)) Använde mig av mina IB Laursen påskägg i silver och vaktelägg....blev rätt nöjd! 








Ha en bra kväll
kram Susanne


3 kommentarer:

  1. Jättefint! Det ägget är så fint.

    SvaraRadera
  2. Vad fint Susanne!

    Hoppas ni fått igång den nya tvättmaskinen:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne