lördag 12 mars 2011

Sköna pigga lördag

Fortfarande förkyld men ändå länge sen jag hade en lördag då jag kände mig så pigg som jag gör idag. Härlig känsla, kanske beroende på att solen sken när jag steg upp idag ;)) Har gått här och piffat runt lite som vanligt, städningen kommer som vanligt på undantaget! Hade egentligen tänkt putsa fönster när jag såg solen på morgonen men nu är det mulet och det känns inte lika angeläget :)Var och tittade lite i min påsklåda idag och nån liten sak kom fram....VA är det PÅSK kom det snabbt en kommentar från sonen ;)) Inte riktigt än men vadå!!!












Vi har bestämt oss för lite filmmys i eftermiddag men vi hörs sen för jag har fått en utmaning som jag tänkte anta ;))

kram Susanne

Glöm inte att titta in på Saturday show off



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne