söndag 20 mars 2011

Solig söndag!

Vilken härlig solig dag det har varit idag ;) Det blev en liten söndagsåktur med bilen i det fina väder. Vi var runt och tittade på hus vi tänkte köpa när vi hamnade på Öland för snart 18 år sedan. Vi tittade på ett par av dem och kände oss nöjda med beslutet att köpa det vi gjorde här i Strandtorp ;)) När vi kom hem blev det en kopp kaffe på trappen i solen, Härligt!Om jag köper tidningar är det alltid inredning eller trädgårdstidningar men idag blev jag lurad till att köpa en skvallertidning....ska dröja innan jag gör det igen!




Hittade små rosor i Kalmar som jag missade köpa när vi var i Göteborg, jag köpte några stycken ;)) Jättesöta att sticka ner i t.ex plättar i luften!!

 



Sista avsnittet av Solsidan ikväll, måste vi se!

Tack alla snälla ni för de fina kommentarer ni lämnar här på bloggen, det är så kul att läsa det ni skriver ;))

Stor kram 
Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne