söndag 5 augusti 2012

Bården


Idag har jag satt upp bården i hallen....det blev jättefint ;)) Bården är ju bred så jag satte den mot golvlisten....jag var ju lite tveksam när jag såg att bården var svagt blå, trodde den var grå ju ;)) Men det blev faktiskt bra! Ni skulle få se bilder av den färdiga hallen men någon bestämde sig för att lägga ett täcke över Öland innan jag hann. Vi har ju så mörkt i hallen så jag tänkte nyttja dagsljuset ;)) Ni får bilder i morgon jag lööööver!!


Lemmy var lite tveksam till att jag limmade på golvet ;)
 


Några bitar av bården hamnade i ramar som jag hängde i hallen
 
Sista dagen på semestern har faktisk varit en riktig bra dag så nu hoppas jag första jobbardagen i morgon blir det med. Hade egentligen behövt ett par dagar till..tvrummet är inte alls klart, endast tv o soffa i rummet ;))

Ha en bra början på veckan hör ni och glöm inte att delta i tävlingen...vinnaren dras i morgon ;)

kram kram
Susanne

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne