måndag 20 augusti 2012

Ikeautmaningen del 5


Idag är det en vecka sen jag packade ner min gardin och tog tåget till Stockholm...



La försiktigt ner gardinen i en presentkartong och gick hela kvällen och gluttade ner om den låg utan att bli skrynklig.
 

Hade gardinen framför mig på bordet i tåget och vaktade den med mitt liv hihi ;)Var väldigt nervös under resan för att jag inte alls visste vad som förväntades av mig däruppe ;)
Väl i Stockholm skulle jag direkt till Snickerbacken 7 för att lämna av gardin....det var mycket kvar att göra innan det gick att ha ett event men de jobbade på. Klockan 18 var jag tillbaka och träffade ett par av de andra gardinkompisarna ;)) lokalen var fortfarande långt ifrån klar men vi hängde kvar och pratade, tittade och störde i ett par timmar ;)

 

Väggen där våra gardiner skulle hänga
 

Som ni ser, grejer överallt o en suddig bild ;)
 

Innan vi gick på kvällen fick de faktiskt upp min gardin...ni ser den bakom stegen ;))
 




Vi tittade på nya framsidan för första gången
 

Runt 20.30 lämnade vi lokalen åt sitt öde och gick för att äta lite mat och prata om det som skulle hända dagen efter och oron över att det kanske inte var klart och gardinerna blev fel...

 Fortsättning följer....

kram kram
Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne