lördag 18 augusti 2012

Mogen delikatess





Åt min första idag....mmmmmmmmm ;)
 

Nu är de mogna våra underbara persikor....inte alla men är bara bra, svårt att hinna med att äta annars ;))

Förra helgen var verkligen stressig och nervös på alla sätt så det är sååå härligt att inte ha några måsten idag...jag går och plockar o städar undan allt stök som jag efterlämnade mig efter förra helgen ;))

Går och sneglar ut för jag är sååå sugen på trädgården men två rum är fortfarande nästintill tomma efter målningen så jag har att göra här inne.

Va hittar ni på idag mån tro? Jag har inte alls hunnit med att titta in till er sista veckan men snart blir det ordning igen...ha det gott så länge ;)

Kram susanne

 

2 kommentarer:

  1. Mums Susanne! Det ser ljuvligt ut!
    Sitter inomhus!!..i en innebandyhall m solen där ute
    kram Sanne

    SvaraRadera
  2. Disse fruktene så veldig gode ut!

    Ha en fin lørdagskveld! Viviklem

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne