tisdag 21 augusti 2012

Ikeautmaningen del 6

Efter en natt full av drömmar var det upp tidigt för att sammanstråla med de andra vid frukosten....alla var nervösa så det blev inte mycket till hotellfrukost för vår del ;))

Snabbt iväg för pressfotografering 7.30...


Så här blev bilden....rätt okej för att vara så tidigt på morgonen ;)

Sen tog Erik som också var med i utmaningen en annan bild på mig där jag presenterar min gardin...



Malin i pressfotografens händer ;)

Här ser ni alla gardiner
 

Min upphängd ;))
 

Jag hade fått skriva lite om mig och hur jag tänkte runt min gardin sen blev det en liten text under fönstret
 


Mycket in i det siste...alla förberedde sig o vi fick prata med moderatorn om hur det hela var upplagd
 


När alla inbjudna fått sin frukost och minglat runt lite var det dags för presentation av katalogen och gardinutredningen som Ikea gjort av svenska folkets gardinvanor



Paneldebatt runt gardinvanor i landet
 
Denna bild kunde jag inte gärna ta själv...lånade den via Erik från Fröken Kumlin

Efteråt fick vi visa upp och prata om våra gardiner för de som var intresserade....här står jag och pratar ;))

Det blir väl en fortsättning följer till.....

Kram kram
Susanne


4 kommentarer:

  1. Veldig artig å lese om denne opplevelsen din Susanne...utrolig spennende å være med på:)
    Takk for du deler opplevelsen med oss:))

    SvaraRadera
  2. Så roligt, vilken upplevelse! Jättefin bild på dig! Kram Marthina

    SvaraRadera
  3. Så kul att läsa din blogg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Dette så veldig spennende ut. Kjempe fine bilder av deg!

    Viviklem

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne