lördag 18 augusti 2012

Ikeautmaningen del 3


Jag fortsätter väl min lilla berättelse ;)) Jag fick väldigt positivt respons på min ide med kardborreband men samtidigt uppmanades vi alla till att vara lite galna när vi gjorde gardinen....jag svarade att jag tänkte hålla mig till min stil och sådant som jag skulle kunna ha i mitt hem ;))
Fick ändå lite panik och pratade länge med dottern om hur jag skulle göra...här var det ju lite svårt iom allt var så hemligt ;)) jag sa till Sara att det var precis som jag misstänkte, de vill ha något med massa fjädrar o paljetter på ;) kanske ska låta barnen på jobbet göra det, fick faktiskt lite ångest men kom fram till en ide medan vi pratade.

Jag gjorde en särskilt sorts plisserad gardin i tjejernas rum när de var små den skulle jag bygga vidare på ;)


För att göra den lite galen tänkte jag använda mig av papper och tyg....provade mig fram...


Fortsättning följer.....

Ha en trevlig lördagskväll

kram kram
Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne