söndag 12 augusti 2012

Pirrigt ;))

Söndag kväll och inte vilken söndag som helst....imorgon bitti åker jag med tåget till Stockholm för min hemliga utmaning :))) Så spännande och pirrigt och fortfarande superhemligt men snart ska ni få veta allt!!





Älskar Hortensia, ska försöka torka några!

Nu måste jag packa klart och skriva ner alla adresser så jag hittar runt i Stockholm...känner mig inte precis hemma där men det ska bli kul att shoppa lite i morgon eftermiddag ;))

kram kram
Susanne

 

5 kommentarer:

  1. Oj, vad ska du hitta på!? Spännande! Stockholm är härligt, har bott där i fem år och är så sugen på att ta en runda dit, längesen! Lycka till med uppdraget! Marthina

    SvaraRadera
  2. Lycka till i morgon! Äntligen får vi snart höra vad det är för nåt! :-)

    SvaraRadera
  3. Ååh vad spännnade! Är så nyfiken på din hemlis;)
    Lyckat till o ha det så bra i Huvudstaden nu!

    Vad vackert din hortensia blommar!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Hi Susan, you're beautiful hydrangea.
    Emily

    SvaraRadera
  5. Åååå...så herlige hortensia!!!...elsker disse nydelige blomstene:)
    Lykke til i morgen...spennende å høre hva du skal???....:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne